Poproś o demonstrację w swoim warsztacie.
Wielomarkowy interfejs diagnostyczny TEXA
Na przestrzeni ostatnich lat, rozwój rozwiązań elektronicznych w pojazdach nabrał niezwykłej dynamiki i osiągnął wysoki poziom zaawansowania. Współczesny mechanik musi nie tylko posiadać szeroką wiedzę z zakresu diagnostyki różnych typów pojazdów, ale także obsługiwać wiele protokołów diagnostycznych i metod komunikacji.
W odpowiedzi na te wyzwania, firma TEXA opracowała urządzenie NAVIGATOR TXT MULTIHUB 2. To wszechstronny interfejs diagnostyczny, który dostosowuje się do potrzeb warsztatów, zapewniając szybkie i intuicyjne użytkowanie w każdej sytuacji.
Ten zaawansowany interfejs diagnostyczny wyróżnia się unikalnymi cechami technicznymi i konstrukcyjnymi, takimi jak:
- Obsługa pięciu różnych środowisk pojazdów,
- 2,42-calowy wyświetlacz z białym podświetleniem,
- wytrzymała konstrukcja z certyfikatem IP53,
- inteligentna łączność oparta na systemie operacyjnym Linux,
- obsługa protokołów CAN-FD, DoIP, Pass-Thru oraz diagnostyki zdalnej.
Jeden interfejs diagnostyczny – wszystkie typy pojazdów
Łatwość użytkowania dzięki zintegrowanemu wyświetlaczowi
Interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB 2 został wyposażony w zintegrowany 2,42-calowy wyświetlacz z białym podświetleniem. Zapewnia on szybki dostęp do kluczowych informacji podczas wykonywania czynności diagnostycznych:
- Tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
- Napięcie ładowania akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
- Tryb pracy, który może obejmować standardową diagnostykę, DoIP Wi-Fi, DoIP Ethernet, Pass-Thru, CAN-FD.
Pełna kontrola nad napięciem akumulatora – Interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB 2 w czasie rzeczywistym monitoruje napięcie akumulatora pojazdu, do którego jest podłączone. Jest to niezbędna funkcja podczas wykonywania wielu procedur diagnostycznych, takich jak kodowanie sterowników.
Solidne, praktyczne, poręczne, „wytrzymały interfejs diagnostyczny” doskonały w każdych warunkach
Dodatkowo, dzięki spełnieniu wojskowego standardu testu upuszczenia MIL-STD 810G, Interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB 2 oferuje doskonałą amortyzację wstrząsów i upadków. Zapewnia to niezawodność nawet w najbardziej wymagających warunkach warsztatowych. To zaawansowane technologicznie rozwiązanie najwyższej klasy, które sprawdzi się w każdej sytuacji.
Łączność “bez ograniczeń”
prawdziwy interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB 2

Moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN i DoIP
Kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400)
Gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru (SAE J2534-1 i SAE J2534-2)
Moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki
Dodatkowo, Interfejs Navigator TXT MULTIHUB 2 umożliwia zdalną diagnostykę, co pozwala użytkownikom na wykonywanie szerokiego zakresu operacji przy wsparciu wykwalifikowanego personelu, gwarantującego specjalistyczną pomoc.
Wbudowany DoIP, również bezprzewodowo
Interfejs diagnostyczny z funkcją Pass-Thru – bezpośredni dostęp do danych producentów
Interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB 2 jest gotowy do pracy w każdej konfiguracji. Tester automatycznie przełącza się między standardową diagnostyką a trybem Pass-Thru. Dzięki zgodności z protokołami SAE J2534-1 i SAE J2534-2 umożliwia bezpośrednie połączenie z pojazdem oraz dostęp do diagnostyki poprzez oprogramowanie OEM – bez konieczności używania interfejsu producenta. To rozwiązanie jest nieocenione np. podczas aktualizacji oprogramowania w jednostkach sterujących, zapewniając precyzję i niezawodność w pracy warsztatowej. Więcej informacji – link
CAN FD do transmisji danych o dużej przepustowości
Protokół CAN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie dużych pakietów informacji, z pięciokrotnie wyższą prędkością. Dzięki TXT MULTIHUB 2 zarządzanie tym standardem jest łatwe i intuicyjne, nawet w przypadku połączenia 4-kanałowego.
Specyfikacja Techniczna
Procesor:
• Typ: iMX6 1 GHz
• DDR3L SDRAM: 512 MByte
• Pamięć masowa: eMMC 8 GByte
Koprocessor:
• Typ: STM32H735IGK6 550MHz
• RAM: 2 MByte SRAM, 32 MByte SDRAM
• Flash: 2 MByte
Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack
Zasilanie:
12 – 24 V (napięcie stałe) (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)
Pobór mocy: 1 A @12 V / 0.5 A @24 V
Złącza USB:
• USB: USB 2.0 typ A max 1 A wyjście
• USB DEVICE: USB 2.0 typ B (złącze priorytetowe)
Komunikacja Bluetooth: BDR/EDR/LE1M
Komunikacja Wi-Fi: WiFi IEEE 802.11 b/g/n20 (2412 ~ 2462 MHz)
Pasmo operacyjne: 2400 ~ 2483,5 MHz
Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Złącza diagnostyczne: DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
Multiplekser elektroniczny: dwukierunkowy, 13-kanałowy
Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)
Obsługiwane protokoły:
• Kody błyskowe
• K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
• CAN ISO11898-2 High Speed
• CAN_FD 11898-2:2016 4 channels
• CAN ISO 11898-3 LOW Speed
• CAN SAE J2411 Single Wire
• SAE J1850 PWM
• SAE J1850 VPW
• SAE J2534-1
• SAE J1708
Interfejs użytkownika: Display OLED 64×128 dot
Temperatura robocza: 0 ÷ 50 °C
Temperatura składowania: – 20 ÷ 60 °C
Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez kondensacji
Masa: 600 g
Poziom zabezpieczenia IP: IP53 (Z prawidłowo zamkniętymi zatyczkami ochronnymi)
Dyrektywy:
• RED 2014/53/EU
• RoHS 2011/65/EU and Delegated Directive 2015/863/EU
Zgodność elektromagnetyczna:
• ETSI EN 301 489-1
• ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe: ETSI EN 300 328
Bezpieczeństwo elektryczne: EN 62368