NAVIGATOR TXB 2

NAVIGATOR TXB 2 to interfejs pojazdu najnowszej generacji opracowany specjalnie dla środowisk rowerowych i morskich.

Zastosowany procesor czyni go jeszcze szybszym i wydajniejszym oraz pozwala na szybkie i precyzyjne przetwarzanie danych z jednostek sterujących, również w trybie PassThru.

Nowe połączenia

Najnowsza generacja technologii Bluetooth i nowe gniazdo USB C gwarantują szybsze połączenie i zoptymalizowane pobieranie danych, a nie tylko lepszą użyteczność dzięki nowym diodom LED RGB. Jego cechy sprzętowe sprawiają, że jest kompatybilny z obecnymi protokołami, a zintegrowane 16-pinowe złącze CPC pozwala na użycie wszystkich kabli diagnostycznych BIKE. Oprócz „klasycznej” diagnozy umożliwia także rejestrację sesji diagnostycznej w ruchu*.

*W przypadku badań diagnostycznych w ruchu należy dokładnie zapoznać się z zaleceniami i ich przestrzegać. Szczegóły można znaleźć na stronie: www.texa.com/test-drive.

Nierozerwalna para

IDC5 jest wyjątkowym oprogramowaniem diagnostycznym TEXA do zarządzania wszystkimi operacjami wykonywanymi na codzień w warsztacie.

Dostosowany do specyficznych środowisk BIKE i MARINE, w których TEXA jest liderem, umożliwia przeprowadzenie wszystkich operacji wymaganych przez mechaników tego sektora, w tym odczyt i kasowanie błędów, odczyt parametrów i stanów jednostek sterujących, aktywacji, regulacji i konfiguracji sterowników obecnych w pojeździe, kasowanie kontrolek, konfiguracji ECU, regulacji CO i czasów wtrysku, konfiguracji kluczy.

Dzięki globalnej sieci utworzonej w trakcie ponad 20-letniej obecności na rynku, IDC5 jest w stanie zapewnić doskonałe pokrycie marek i modeli pojazdów poruszających się po drogach.

Zawsze pełny zakres diagnostyk

IDC5 zawiera szereg bardzo zaawansowanych i praktycznych funkcji, takich jak na przykład Global Scan do wykrywania zainstalowanych w pojeździe jednostek sterujących oraz kontroli i obecności błędów w nich zapisanych, lub ramki zamrożonej, która wyświetla zestaw parametrów i danych, właściwych dla warunków użytkowania pojazdu w momencie wystąpienia usterki.

Dbałość o szczegóły doprowadziła także do opracowania i realizacji funkcji specjalnych, które zaspokajają potrzeby tego wyjątkowego środowiska. Wśród nich wymienić możemy między innymi konfigurację manetek dla środowiska MARINE lub funkcję CIP dla BIKE. 

Specyfikacja techniczna

PROCESOR
CORTEX M7 STM32H735AGI6 up to 550 MHz, 1MB
FLASH, 564KB RAM

PAMIĘĆ SRAM
256 MBits na szynie 4096K x 4 banks x 16 bitowej

PAMIĘĆ eMMC 
8 GByte 8-bit 

AKUMULATOR POJAZDU
Obsługa zasilania 12 V i 24 V

ZASILANIE ZEWNĘTRZNE
12 ÷ 24 V

ŁĄCZNOŚĆ USB 
USB 2.0  5 V / 500 mA

POŁĄCZENIE BEZPRZEWODOWE
Bluetooth 5.0 klasy 1

PASMO OPERACYJNE
2402 ÷ 2480 MHz

MAKSYMALNA PRZESYŁANA MOC NA CZĘSTOTLIWOŚCI RADIOWEJ
10 dBm

MULTIPLEKSER ELEKTRONICZNY
2-kierunkowy

ZŁĄCZE
16-pin CPC

WSPIERANE PROTOKOŁY 
• Kody błyskowe
• K, L (zabezpieczenie prądowe 100 mA), ISO9141-2, ISO14230
• FD CAN 11898-2:2016 2 kanały
• CAN ISO 11898-3 niska prędkość
• CAN SAE J2411 pojedynczy przewód
• SAE J1850 PWM
• SAE J1850 VPW
• SAE J1708
• RS232

DIODY KOMUNIKACYJNE
LED: RGB x3

POBÓR MOCY przy 12 V 
300 mA

POBOR  MOCY przy 24 V
100 mA

TEMPERATURA ROBOCZA
0 ÷ 50 °C

TEMPERATURA SKŁADOWANA
– 20 ÷ 60 °C

WILGOTNOŚĆ ROBOCZA
10 ÷ 80 % bez kondensacji

DYREKTYWA
RED 2014/53/EU
RoHS 2011/65/EU, Delegated Directive 2015/863/EU

BEZPIECZEŃSTWO
EN 62368-1
EN 62311

KOMPATYBILNOŚĆ ELEKTROMAGNETYCZNA
EN 301 489-1
EN 301 489-17

SYSTEMY RADIOWE
EN 300 328

MASA
215 g

GALERIA

BROSZURA

Video

BIKE Diagnostic Equipment