eTRUCK

Zdalna diagnostyka dla pojazdów ciężarowych

eTRUCK

eTRUCK to innowacyjne rozwiązanie, które przenosi warsztat pojazdów ciężarowych w nowy wymiar napraw. Jest to zminiaturyzowane urządzenie, które po zainstalowaniu w gnieździe diagnostycznym* pojazdu i krótkiej konfiguracji, oferuje całkowicie nowy rodzaj usług.

 Dzięki eTRUCK warsztat ma możliwość zdalnego i ciągłego monitorowania
stanu technicznego pojazdu, zarządzania obsługą okresową oraz wykonywania funkcji regulacji przywracających optymalne warunki korzystania z pojazdu, co jest absolutną nowością.

eTRUCK proponowany jest jako element łączący mechanika z pojazdem ciężarowym i
wzmacniający przywiązanie klienta do warsztatu zapewniającego mu stałą pomoc.

 
eTRUCK stanowi idealne rozwiązanie również dla kierowców i menedżerów flot, poprzez stałe dostarczanie im danych na temat stanu pojazdów oraz umożliwiając im realizację działań mających na celu redukcję kosztów oraz optymalizację wykorzystania pojazdów, dzięki aplikacji i dedykowanemu portalowi zarządzającemu.
 
* Gniazdo OBD lub adapter Deutsch 9 PIN dla amerykańskich pojazdów ciężarowych

Sprawdź aktualne pokrycie diagnostyczne dla systemów e TRUCK:

Dla warsztatu TEXA

poprzez Portal Warsztatu, przywiązujemy do siebie klientów dzięki profesjonalnej obsłudze, która obejmuje:

  • Monitorowanie w sposób ciągły i zdalny stanu pojazdów i podejmowanie napraw na elektronicznych systemach pojazdu, jak gdyby pojazd był obecny w warsztacie.
  • Zarządzanie i planowanie obsługi okresowej oraz napraw.
  • Współdzielenie kalendarza obsługi w warsztacie z kierowcą i managerem floty.
  • Zarządzenie bazą klientów przy pomocy jednego oprogramowania.
  • Tworzenie szczegółowych profili klientów.

Dla kierowcy

W trakcie użytkowania pojazdu kierowca otrzymuje poprzez aplikację APP* bardzo przydatne informacje, które umożliwiają mu:

  •  Odczyt danych z Tachografu w czasie rzeczywistym.
  • Monitorowanie własnego stylu jazdy.
  • Wypełnianie dziennej karty kierowcy pojazdu & raport usterek, zgodnie z przepisami obowiązującymi w poszczególnych krajach.
  • Odczyt danych pojazdu w czasie rzeczywistym.
  •  Zdalny dostęp do diagnostyki pojazdu, co oznacza możliwość szybkiego rozwiązywania ewentualnych usterek, unikając konieczności zjechania do warsztatu.
  • Korzystanie z kalendarza obsługi, ustalanego z warsztatem.

* Dla Android i iOS

Dla managera floty

Poprzez Portal Managera Floty, uzyskuje się możliwość:

  • Kontrolowania stanu technicznego pojazdów floty.
  • Asystowania pojazdom dzięki zdalnej diagnostyce i możliwości rozpoznawania i rozwiązywania potencjalnych anomalii przez warsztat, zmniejszając koszty i zwiększając efektywność.
  • Monitorowania obsługi okresowej pojazdów i jej terminów.
  • Współdzielenia kalendarza obsługi okresowej z warsztatem.
  • Oceny stylu jazdy każdego kierowcy.
  •  Zdalnego pobierania danych z Tachografu.
  •  Zdalnego pobierania danych, bezpośrednio z ECU, Rejestratora Danych Trasy, umożliwiając szczegółową analizę wykorzystania pojazdu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać dalsze informacje na temat zastosowania eTRUCK.

eTRUCK Video

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

MODEL
TEXA eTRUCK

PROCESOR
ARM Cortex M4 (STM32F439ZIY6)

Pamięć
SDRAM 8 MB; Flash NAND 4 GB

Łączność
Bluetooth Classic (2.1); Bluetooth 4.0 Low Energy (Smart Ready)

Złącze diagnostyczne:
Gniazdko OBD socket ISO15031-03 dla systemów 24 V

Obsługiwane w motoryzacji rodzaje autobusów:

  • Urządzenia nadawczo-odbiorcze 4 HS CAN podłączone do OBD piny 3-11, 1-9, 12-13, 6-14 które można uruchamiać osobno;
  • urządzenie nadawczo-odbiorcze 1 J1708 podłączone do pinów 12-13; urządzenie  nadawczo-odbiorcze 1 ISO9141-2, ISO14230 z ochroną przeciwprądową 60mA podłaczone do pinów 3 lub 7

Ostrzeżenia wizualne
 1 zielono/czerwona dwukolorowa dioda LED, 1 niebieska dioda LED

Czujnik inercyjny
Akcelerometr: 3 osie, ± 16 G F.S., Żyroskop: 3 osie, ± 2000 DPS G F.S.

Napięcie zasilania:
12 / 24 Vdc

Pobór mocy
Tryb normalny: 60 / 120 mA (12 / 24 Vdc); czuwanie: < 6 mA

Aktywacja urządzenia
 Możliwe z OBD piny 1 oraz 8 lub poprzez monitoring napięcia akumulatora

Temperatura pracy:
– 20 °C ÷ 70 °C

Temperatura magazynowania:
– 40 °C ÷ 85 °C

Zakres częstotliwości roboczych ISM:
2400 – 2483.5 MHz

Maksymalna moc transmisji w paśmie częstotliwości: 
4 dBm

Wilgotność względna:
10% ÷ 80% bez kondensacji

Wymiary w [mm]:
47,8*23,4*24,4

Waga
15 g

Dyrektywy:
RED 2014 / 53 / EU; ROHS 2011 / 65 / EU

Standardy produktu
• EN 301 489-1 V2.1.1;
• EN 301 489-17 3.1.1;
• EN 300 328 V2.1.1;
• EN 62479:2010;
• EN 60950-1:2006 / A11+A1+A12+AC:2001+A2:2013;
• ISO 7637-1:2002; ISO 7637-2:2011

Regulacje:
ECE / ONU R10

BROSZURY

Video

TEXA eTRUCK, the evolution of remote diagnosis for commercial vehicles
Video Tutorial eTRUCK – ENG
eTRUCK the evolution of remote diagnosis in OFF-HIGHWAY
TEXA eTRUCK – ewolucja zdalnej diagnostyki pojazdów ciężarowych