Zadaniem interfejsu było zebranie na jednym ekranie wszystkich informacji potrzebnych użytkownikowi w trakcie przeprowadzania serwisu układu A/C. W zaledwie kilku krokach przechodzimy od wstępnych czynności uruchomienia stacji do wykonania usługi serwisowej.
Czytelne menu, dostępne na dużym ekranie, minimalizuje ilość koniecznych do wykonania operacji. Tryb wyszukiwania “Inteligentny wybór modelu” umożliwia ponadto wybór obsługiwanego pojazdu, po wpisaniu jednego lub kilku słów kluczowych.
Poniżej widoki głównych ekranów oprogramowania, począwszy od wyboru serwisu, po fazy podawania czynnika i zgłoszenie zdalnej pomocy technicznej:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat nowej gamy stacji KONFORT TOUCH – zadzwoń 32 364 18 88 lub odwiedź zakładkę poświęconą gamie TEXA KONFORT:
https://www.texapoland.pl/rozwiazania/uklady-a-c
Pozdrawiamy
Zespół TEXA Poland