Pakiet aktualizacji rocznej FULL PACK CAR
PRZEJŚCIE* Z CAR LIGHT na CAR PLUS – to jednorazowe przejście z oprogramowania CAR Light do wersji CAR PLUS. Dzięki tej opcji Twoje oprogramowanie zyska możliwość dostępu do dodatkowych danych technicznych zawartych w module TECH.
*Przejście na Car plus dotyczy klientów, którzy jeszcze go nie posiadają.
TEXPACK CAR – dzięki niemu Twój tester uzyska roczny dostęp do pobierania najnowszych wersji oprogramowania, poszerzając zakres nowych pojazdów, systemów, funkcji kalibracji i kodowań (np.: kodowań wtryskiwaczy, dopalania DPF, obsługi hamulców elektrycznych) i wielu innych. Texpack daje również dostęp do bazy danych technicznych Haynes Pro – moduł TECH (czasy napraw, ilustracje techniczne, konserwacje, podręczniki napraw, akcje serwisowe, regulacje, smary i płyny). Ale to nie wszystko! Coraz częściej będziesz się spotykać z pojazdami wyposażonymi w bramki zabezpieczające GATEWAY – jest to polityka producentów pojazdów, która ma chronić pojazdy przed nieautoryzowanym dostępem do zasobów diagnostycznych. TEXPACK dzięki stałej aktualizacji otwiera Ci drogę do uproszczonej diagnostyki pojazdów z tymi zabezpieczeniami.
Dzięki promocyjnemu pakietowi FULL PACK, za dopłatą około 250zł względem pakietu podstawowego TEXPACK, otrzymujesz pełną bazę danych technicznych TICGD – Haynes Pro, wraz z modułem ELECTRONIC (m.in. schematy elektryczne oraz diagnostyka prowadzona) oraz modułem SMART (m.in. biuletyny techniczne, akcje serwisowe, rozwiązane problemy). Czyli za niewielką dopłatą otrzymujesz bazę danych, której wartość rynkowa oscyluje w granicy 2400 zł. To bardzo korzystna oferta, dzięki, której nie tylko poszerzysz możliwości oprogramowania ale również oszczędzisz na zakupie bazy danych z innego źródła
SECURITY ACCESS – jest to dostęp do pełnej diagnostyki pojazdów wyposażonych w bramkę GATEWAY w grupie pojazdów FCA (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati). W pakiecie FULL PACK otrzymujesz całoroczny dostęp do diagnostyki tych pojazdów bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
CALL CENTER – wsparcie (telefoniczne i zdalne) wyższego poziomu zarówno w razie problemów z PC klienta oraz przy diagnostyce pojazdów. Na rynku polskim, posiadając pakiet aktualizacji, uzyskujesz GRATISOWY dostęp do wsparcia CallCenter, co sprawia, że oszczędzasz dodatkowo około 1400zł.
Promocja ograniczona czasowo.
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej – zadzwoń – tel. 32 364 18 88 lub napisz – info.pl@texa.com
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 16:30.
Pozdrawiamy
Zespół Wsparcia Technicznego TEXA Poland