NEWS

ODBLOKOWANIE SGW RENAULT/DACIA BEZ TOKENA

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, że TEXA poszerza funkcjonalność odblokowania bramek gateway zintegrowaną z IDC5, obejmując nią coraz większą ilość producentów pojazdów, zgodnie z zapowiedzianym już programem.

TEXA wychodząc naprzeciw potrzebie uproszczenia diagnostyki pojazdów wyposażonych w moduły zabezpieczające gateway, począwszy od wersji CAR 75.1.0 zaimplementowała w IDC5 funkcję odblokowania bramki gateway w marce Renault i Dacia bez użycia tokena.

Funkcjonalność ta przewiduje znaczne uproszczenie diagnostyki pojazdów wyposażonych w bramkę SGW, do której dotychczas odblokowania niezbędne było użycie specjalnego TOKENA dostarczanego od RENULT.

Okres promocyjny – aby umożliwić zapoznanie się z procedurą odblokowania bramki gateway Renault i Dacia i dostrzec korzyści płynące z integracji tej funkcjonalności z oprogramowaniem diagnostycznym IDC5, TEXA zdecydowała przyznać okres promocyjny dla tej usługi do 31.10.2022, który obejmuje niemal nieograniczoną liczbę odblokowań (999 odblokowań dla każdej umowy TEXPACK CAR), dla wszystkich Klientów spełniających warunki dostępu*.

TOKEN Renault – funkcja odblokowania Renault za pomocą TOKENA pozostaje nadal dostępna. Dla tych, którzy włączyli funkcję odblokowania bramki Renault zintegrowaną z IDC5 TEXA, funkcjonalność ta za pośrednictwem TOKENA będzie nadal dostępna po uwierzytelnieniu się za pomocą danych logowania do myTEXA.

*Wymagania dotyczące dostępu do usługi

• aktywną licencję oprogramowania IDC5 CAR na urządzenie kompatybilne z funkcjonalnością
• aktywną umowę TEXPACK CAR
• uwierzytelnienie za pomocą danych dostępu do myTEXA. Przypominamy, że istotne jest stworzenie indywidualnych kont użytkowników dla każdego operatora, które potrzebne są do korzystania z nowych funkcji IDC5.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze profilu myTEXA, skorzystaj z poniższego linku, który przeniesie Cię do formularza rejestracji konta na platformie.

https://my.texa.com/administration/self-invitation

Poniżej dołączamy również instrukcję – jak założyć konto na myTEXA.

W razie pytań polecamy kontakt z naszymi działem Call Center – 32 364 18 88

Pozdrawiamy
Zespół TEXA Poland

UDOSTĘPNIJ: